2013年7月13日星期六

香港需要此類練者和馬迷.

7月10日本想晚上到快活谷.
撐一撐葉楚航.
用50元買一件T恤.
等完場時.找簡SIR一齊簽名.
後來因晚上有工作.打消念頭.
練馬師冠軍之爭是告東尼及葉楚航.
講到練馬及用人策略.
告仔一定高兩班.
但我又喜歡葉楚航之活力開放.
很多時將生活點滴放上網.
與朋友,馬迷分享.
香港馬迷就是少了一份激情.
但當晚熱情傾瀉而出.
馬會應改變近拾年的[馬迷打氣區]運作模式.
初時有一份新鮮感.在太子站接馬迷入場.
亦有2-3部旅遊車.
到後來門庭冷落.
祗淪為一部分人.工作模式的一部分.
主要原因是沒有投入感.
現在有個葉楚航friends團.
馬會理應開放少部分地區及實質支持此類團體.
包括送出全季入場証給此類團體會員.
馬會亦應調整電視台的賽馬鏡頭.
我是很喜歡看騎/練/馬主的勝利表情.
以前董驃年代.當馬匹勝出時,是一直影着馬匹入凱旋門.
但現在立即影下一場賠率.
我X你丫,你馬會驚我輸唔切呀?
咁快下一場.
我係要回味此場賽事.
呢個係現場直播.
馬迷要乜?你馬會高層知唔知.識唔識呀?
好似星期三,訪問冠軍練馬師.
唔夠二句,個主持加埋把聲落去.
跟手CUT埋.怪不得在網上狂[門小]你馬會/主持/電視台.
下季馬會CUT一二個主持.還畫面,現場感於馬迷.
幸矣!

沒有留言: