2015年11月14日星期六

龍頭鳳尾都要輸

前晚看了一套邵氏殘片,名:城寨出來者
片中關海山演一個城寨內的麻雀館老板。
我年少時亦有城寨內工作一段時間,
又唔多覺有麻雀館存在。
如果有?我的一位工友就不用到新蒲崗的雞記及大財利竹戰啦。
得閒上網找找資料到底有沒有。
賭檔就有番攤,牌九及十三張。
我不喜歡到賭檔玩耍,但有時工友去便陪伴玩玩。
三個人,每人夾幾拾元。
玩十三張,多人賭你便冇牌睇。
但有時幾拾蚊都有牌擺。
五十年前的某日,收咗工,三條友又去賭。
冇乜人賭,我的朋友攞起副牌。
不得了,烟啤頭加隻七。
蛇仔二度,king 夫尾。
條友仔立即問我攞兩蚊,只要不是奇牌及報到,預備抽水啦。
**因牌九及十三張是抽水形式,邊個多錢就邊個做莊,當然你可以唔做,大檔的人是負責派牌和擺牌,你做莊都可以唔睇牌,等閒家擺好晒,然後叫大檔的人擺,佢擺幾個局你揀,衝唔衝頭,縮唔縮?你話事。抽水形式是你每贏十元抽五角。**
當日我哋買咗$40,所以預備二蚊抽水。
點知莊家一開牌是,啤花花。
烟啤頭加隻十,兩條花。
殺我頭同二度。尾當然輸俾我啦,king 夫尾,仲邊有烟夫殺我呀?我都揸咗兩隻烟。
呢鋪冤家牌到現在還記得。
呢鋪牌教識我小注怡情!


今日測試如下,唔好學星期三咁,廿七隻得一隻win。












沒有留言: