2009年5月4日星期一

你咪做佢囉

時間:2009/4/30
高山症:大魔,昨晚睇番26號的訪問,咁鬼勞氣鬧冼大力嘅?隻爆呔咁熱你都唔買得多啦!
大魔:計馬我隻爆呔排第1檔點輸得o架!我叫羊契糖騎隻爆肺帶頭,入到直路,然後斜斜哋閃出中檔,我隻爆呔乘勢而上,咁就verygood嘞!偏偏條契弟好似同我有仇咁,食咗爆呔個位….挑!諗起都把撚火!
高山症:過咗去!嬲嚟托咩,你聽日手馬都唔錯呀!槍神,旺旺寶貝,短途錦標你又出3隻,爆肺又出。仲唔係你世界….
大魔:本來就係,好似隻旺旺寶貝咁應該有機…但冼大力呢場又有隻三寶飯,點知佢食唔食o架!最好條pk唔好再響明珠島騎羊我就掂晒………….
高山症:聽你咁講除咗聽日嚟緊嗰日好似有啲行喎!
大魔:乜都冇用,除非冇咗條契弟啦!
高山症:咁我同你搞掂佢兼同你出出氣。有冇3號嘅排位……….
大魔:冇,開我個notebook睇睇咪知囉………
高山症睇晒個排位便說:我個愛將勞氣得騎3隻,神父騎隻交心,就此決定。
大魔:勞氣得係你愛將?
高山症:唔得呀!你唔見隻除衭心得上2次都係佢騎咩?
大魔:唔得閒聽你9up我仲要入羊房睇吓啲羊………..

時間:2009/4/30 20:37
高山症拿着手電:james………….xxxxxx
james:我知要開飯,但排位都出咗,又冇先例…………
高山症:佢個人咁唔好脾氣,你玩得佢兩玩,佢火都嚟埋,你咪做佢囉…..
james:你估我一個話晒事咩……….
高山症:你幾時得閒!一齊去澳洲玩幾日丫…………
james:唔知得唔得………盡人事啦….

時間:2009/5/2
首席受氣董事laughing發出通告如下:
第一場:「交心」改由神父策騎。
第二場:「飛天豬」改由勞氣得策騎。
第三場:「特別衰」改由勞氣得策騎。
第四場:「星星之火」改由勞氣得策騎。

沒有留言: