2009年5月8日星期五

沒有閒情的午餐

少女:有沒有薯條?
老板娘:有,不過冇野飲.因薯條加飲品是[下午茶餐],2點後啦!
少女:我而家坐到2點得唔得呀?
老板娘:得.
--------------------------
uturn:D餐,DOG 少飯.
老板娘:中湯,蕃茄薯仔....中湯定西湯?
uturn:中湯,凍啡,唔該!
鄰桌的少女可能廢事等到2點才吃東西.
叫了薯條和雜果賓治.
--------------------------
雖然在太陽傘下,及陣陣的海風吹來.但我喝湯時已全身是汗.
碟飯亦祗吃了一半.跟着便問老板娘,我仲有一杯凍啡.
老板娘:噢!是呀!
凍啡來了,不及一分鐘我便飲光說:埋單!



很久也沒有看到這種結婚花牌




我的午餐

沒有留言: